Παγώνει το υπουργείο Υποδομών όλα τα έργα εκσυγχρονισμού και επέκτασης στα 23 περιφερειακά αεροδρόμια, εάν δεν ολοκληρωθεί η μεταβίβασή τους στο νέο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων. Σήμερα, τα αεροδρόμια που δεν ανήκουν στο πακέτο των 14 περιφερειακών που θα περιέλθουν στο σχήμα Fraport-Slentel, έχουν περάσει με απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης στο ΤΑΙΠΕΔ.
Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων έχει προσλάβει συμβούλους για να εκπονήσουν μελέτη για τη βιωσιμότητά τους, προκειμένου όταν αυτά περιέλθουν στο νέο υπερταμείο, να έχει αξιολογηθεί ποια μπορούν να αξιοποιηθούν εμπορικά και ποια όχι. Στα αεροδρόμια αυτά συγκαταλέγονται η Αλεξανδρούπολη, ο Αραξος, η Αστυπάλαια, η Χίος, η Ικαρία, τα Ιωάννινα, η Καλαμάτα, η Κάλυμνος, η Κάρπαθος, η Κάσος, το Καστελόριζο, η Καστοριά, η Κοζάνη, τα Κύθηρα, η Λέρος, η Λήμνος, η Μήλος, η Ν. Αγχίαλος, η Νάξος, η Πάρος, η Σητεία, η Σκύρος και η Σύρος.
Τα αεροδρόμια αυτά λειτουργεί σήμερα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Σε κάποια από αυτά, όπως είναι για παράδειγμα το αεροδρόμιο της Χίου, έχουν δρομολογηθεί έργα εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης, τα οποία όπως δήλωσε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, δεν θα υλοποιηθούν. Το υπουργείο υποστηρίζει ότι δεν θα προχωρήσει έργα σε αεροδρόμια που πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν, φέρνοντας ως παράδειγμα τη Θεσσαλονίκη και τα Χανιά, τα έργα αναβάθμισης των οποίων έχουν ξεκινήσει, παρόλο που αυτά θα ενταχθούν στο σχήμα της Fraport. Για τα αεροδρόμια της Καλαμάτας και της Χίου υπήρξαν στο παρελθόν σενάρια που τα ήθελαν να αποτελούν αντικείμενα επενδυτικού ενδιαφέροντος και υπό όρους θεωρούνται από τα αεροδρόμια που θα μπορούσαν να ιδιωτικοποιηθούν.