Στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Πελοπόννησος 2014 – 2020 με απόφαση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη εντάχθηκε το έργο της «Κατασκευής του 2ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Δ. Κ. Μολάων» συνολικού προϋπολογισμού δημόσιας δαπάνης 900.000,0 € και δικαιούχο τον Δήμο Μονεμβασιάς
Μέσω της συγκεκριμένης πράξης επιδιώκεται η αναβάθμιση υποδομών της προσχολικής εκπαίδευσης σε τοπικό επίπεδο και συγκεκριμένα στη Δ.Κ Μολάων του Δήμου Μονεμβασίας, στο πλαίσιο υποστήριξης του ανθρώπινου δυναμικού.
Συγκεκριμένα σε οικόπεδο που βρίσκεται στην περιοχή της επέκτασης του αναθεωρημένου σχεδίου πόλεως της Δ.Κ Μολάων, θα κατασκευαστεί σύμφωνα με το αντίστοιχο εγκεκριμένο κτιριολογικό πρόγραμμα ολοήμερο νηπιαγωγείο δυναμικότητας 50 νηπίων και συνολικού εμβαδού 414,60 τ.μ. το οποίο περιλαμβάνει χώρους υποδοχής, γραφείο νηπιαγωγών, αίθουσες εργασίας νηπίων, wc / λουτρό νηπίων, χώρους ανάπαυσης, άνετη πρόσβαση και παραμονή για Α.Μ.Ε.Α σε όλους τους χώρους καθώς και βοηθητικές υπηρεσίες λεβητοστάσιο κ.α.). Επίσης θα κατασκευαστούν χώροι υγιεινής ενηλίκων και ΑΜΕΑ. Στον περιβάλλοντα χώρο των εγκαταστάσεων θα δημιουργηθούν χώροι αναψυχής – παιχνιδιού και χώροι στάθμευσης.
Αναμενόμενα οφέλη:
• Η Αναβάθμιση υποδομών της προσχολικής εκπαίδευσης στη Δ.Κ Μολάων του Δήμου Μονεμβασίας, δεδομένου ότι έως σήμερα οι ανάγκη στέγασης των νήπιων της Δ.Κ Μολάων εξυπηρετείται από δυο νηπιαγωγεία, από τα οποία το ένα είναι ιδιοκτησίας του Δήμου και το άλλο μισθωμένο, κατασκευής πριν τη δεκαετία του 1990.
• Η Αποσυμφόρηση του πληθυσμού προσχολικής ηλικίας της Δ.Κ Μολάων και των γύρω περιοχών με την μετακίνηση νηπίων από ένα νηπιαγωγείο στο άλλο δεδομένου του μεγάλου αριθμού στο πρώτο και μικρότερου στο δεύτερο.
• Η Βελτίωση των συνθηκών διαμονής και νηπιακής εκπαίδευσης των νηπίων, επιδιώκοντας το περιβάλλον του Νηπιαγωγείου στο σύνολο του, εσωτερικά και εξωτερικά να προκαλεί θετικά συναισθήματα στα νήπια, να είναι καλαίσθητο, οικείο, φιλικό, και να προδιαθέτει θετικά παιδιά και γονείς.
• Προσβασιμότητα ΑΜΕΑ. Η ενσωμάτωση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο χώρο του σχολείου έχει πολλαπλά οφέλη όχι μόνο για τα ίδια τα παιδιά αλλά και για όλους όσους συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία, εκπαιδευτικούς, «υγιή» παιδιά, γονείς.