«Κύριε Υπουργέ,
σε συνέχεια της υπ’ αριθμ. ερώτησής μου 3846/09.03.2016, η οποία παραμένει αναπάντητη, αναφορικά με την επίλυση των κενών στελέχωσης της ΔΕΗ – ΔΕΔΔΗΕ Άργους και της ομαλής εξυπηρέτησης των πολιτών του Καλλικρατικού Δήμου Άργους-Μυκηνών, διαπιστώνουμε σήμερα ότι καμία άμεση ενέργεια δεν πραγματοποιήθηκε προς βελτίωση της κατάστασης, αντιθέτως η κατάσταση οδεύει προς χειρότερα μονοπάτια.
Η απόφαση της ΔΕΗ Πελοποννήσου – Ηπείρου το κατάστημα της ΔΕΗ στην περιοχή του Άργους να λειτουργεί 3 μέρες από τις 5 εργάσιμες ημέρες προκειμένου να εξυπηρετεί τις ανάγκες των καταναλωτών της επιχείρησης της περιοχής του Καλλικρατικού Δήμου Άργους-Μυκηνών, που γεωγραφικά καταλαμβάνει το ήμισυ της Αργολίδας με περισσότερες από 32.000 παροχές χαμηλής και 40 μέσης τάσης, έρχεται να μας γεμίσει απορία για το πώς για μία ακόμη φορά λαμβάνονται οι αποφάσεις.
Κλείνετε, λοιπόν, ένα κατάστημα του μεγαλύτερου Δήμου της Αργολίδας με τις περισσότερες παροχές και εισπράξεις λογαριασμών και οδηγείτε τους πολίτες σε ταλαιπωρία να μετακινούνται σε άλλη πόλη για την εξυπηρέτησή τους, αφού χρησιμοποιήσουν δύο τουλάχιστον συγκοινωνίες, για να μεταβούν σε αυτήν;
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κκ Υπουργός:
Α) Αφού δεν εξετάσατε το θέμα της στελέχωσης για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών και την ομαλή λειτουργία του Πρακτορείου ΔΕΔΔΗΕ στο Άργος, τουλάχιστον θα εξετάσετε τώρα το σοβαρό θέμα της υποβάθμισης της λειτουργίας ΔΕΔΔΗΕ-ΔΕΗ στο Άργος;
Β) Και αν ναι, σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβείτε για την επιστροφή στην ομαλή εξυπηρέτηση των πολιτών;
Γ) Η πολιτική για είσπραξη των ανεξόφλητων λογαριασμών συμβαδίζει και με την πολιτική για κλείσιμο των καταστημάτων;»
Γιάννης Μανιάτης
Βουλευτής Αργολίδας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ)