Την άποψη ότι υπό προϋποθέσεις και με σωστές ενέργειες το λιμάνι της Καλαμάτας μπορεί να συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη και πως αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για την πόλη και την περιοχή της, εξέφρασε ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας.
Αυτό έγινε το μεσημέρι της 28ης Οκτωβρίου, μετά την παρέλαση, όπως αποκαλύπτει η Ελευθερία, όταν ο υφυπουργός μαζί με το δήμαρχο Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα, τον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ανδρέα Καραγιάννη και το λιμενάρχη Αντώνη Δουμάνη, επισκέφθηκαν το λιμάνι της μεσσηνιακής πρωτεύουσας. Στον υφυπουργό δόθηκαν πληροφορίες για την κατάσταση των υποδομών, τη διακίνηση, τη μαρίνα, το μάστερ πλαν, το υδατοδρόμιο και συμφωνήθηκε η συζήτηση να συνεχιστεί σε περίπου 15 ημέρες, στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΝΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΚΑΦΗ
Σε χθεσινές του δηλώσεις ο δήμαρχος ανέφερε ότι για το λιμάνι απαιτούνται σοβαρά έργα υποδομής, αξίας πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία μόνο με τη διαδικασία των Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) είναι δυνατόν να βρεθούν. Εκτίμησε πως “το λιμάνι μας μπορεί να φέρει ανάπτυξη μόνο αν λειτουργήσει ως μαρίνα για μεγάλα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής, συμβάλλοντας έτσι στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Ενας προβλήτας για την εξυπηρέτηση των μικρών και μεσαίων φορτηγών πλοίων (40 με 50 έρχονται το χρόνο) είναι αρκετός”.
Για το αεροδρόμιο Καλαμάτας ο κ. Νίκας είπε ότι “άμεσα πρέπει να προχωρήσει η διαδικασία ΣΔΙΤ, ώστε αυτό να αποκτήσει τις αναγκαίες, σύγχρονες υποδομές και να λειτουργεί όλο το 24ωρο”. Και παρατήρησε πως “πρέπει, επίσης, να εξεταστεί η αξιοποίηση των χώρων του πρώην αεροδρομίου Τριόδου, στην κατεύθυνση υποστήριξης του αερολιμένα Καλαμάτας”.