«Τα Τρίκαλα στις 10 πόλεις της Ευρώπης
για τη βιώσιμη αστική κινητικότητα»
Μια από τις 10 πόλεις της Ευρώπης τα Τρίκαλα, στον τομέα της βιώσιμης αστικής κινητικότητας!
Η πόλη με τους ποδηλατόδρομους και τα χιλιάδες ποδήλατα , το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό , τις δράσεις για την ασφάλεια των πεζών , τις καινοτόμες δράσεις , κλπ , κλπ , οδήγησαν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην επιλογή του Δήμου Τρικκαίων ως μιας από τις πόλεις που βραβεύονται με το βραβείο EUROPEAN MOBILITY WEEK 2015 , σε τελετή που θα γίνει στις Βρυξέλλες στις 20 Απριλίου 2016.
ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΔΑ η Σπάρτη δεν έχει ακόμα ούτε 1 μέτρο ποδηλατόδρομου , δεν έχει αστικό λεωφορείο όχι μόνο χωρίς οδηγό αλλά ούτε καν με οδηγό , οι πεζοί και τα οχήματα κυκλοφορούν σ’ ένα απόλυτο κυκλοφοριακό κομφούζιο και τις “καινοτόμες δράσεις” τις αναζητούμε ακόμα στα λεξικά ως προς τη σημασία τους .
Πώς τα Τρίκαλα πετυχαίνουν τέτοιες διακρίσεις και η Σπάρτη όχι ; Πολύ απλή η απάντηση:
Τα Τρίκαλα διαμόρφωσαν ένα Όραμα σχετικά με το ΤΙ δήμο και ΤΙ πόλη ήθελαν . Κατέστρωσαν στη συνέχεια τη στρατηγική που θα εξυπηρετούσε το Όραμα αυτό , προσάρμοσαν τα ποεξεργασμένα επιχειρησιακά τους προγράμματα αναλόγως , δημιούργησαν τις δημοτικές οργανωτικές δομές που θα εξυπηρετούσαν το στόχο , αξιοποίησαν το ανθρώπινο δυναμικό του δήμου , αναζήτησαν και βρήκαν χρηματοδοτικά προγράμματα κι εργαλεία , δούλεψαν με γνώση , επιμονή , συγκέντρωση , σοβαρότητα και συνέπεια , υπήρξε συνέχεια στο έργο των δημοτικών αρχών (η κάθε δημοτική αρχή συνέχιζε και δεν γκρέμιζε το έργο της προηγούμενης) κι έφτασαν στο σημερινό επιθυμητό αποτέλεσμα , που είναι μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη με υψηλούς δείκτες ανάπτυξης και με υψηλό επίπεδο ποιότητας ζωής για τους κατοίκους της .
Τα παραδείγματα υπάρχουν . Η Σπάρτη , αν μπορεί και θέλει , ας τα αξιοποιήσει !