Καλό θα ήταν ο κυβερνητικός εκπρόσωπος να αφήσει τα ευφυολογήματα και να απαντήσει σε τρία συγκεκριμένα ερωτήματα:
Γιατί ο κύριος Μητσοτάκης επιλέγει την καθυστέρηση της ολοκλήρωσης του έργου του μετρό στη Θεσσαλονίκη τη στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ είχε επιτύχει την επίσπευση του έργου τρεις φορές πιο γρήγορα από ότι μέχρι το 2014 και είχε με σαφήνεια ορίσει την έναρξη λειτουργίας στα τέλη του 2020;
Ποιο θα είναι το επιπλέον κόστος για το ελληνικό δημόσιο από τον νέο σχεδιασμό;
Ποιο θα είναι το όφελος του νέου εθνικού εργολάβου από τις καθυστερήσεις που με πρωτοφανή τρόπο προανήγγειλε ο κύριος Μητσοτάκης από τη ΔΕΘ δίνοντας νομικό πάτημα για επιπλέον αξιώσεις του αναδόχου;
Οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης έχουν κάθε καλό λόγο να ανησυχούν. Η σχέση του κυρίου Μητσοτάκη με τα αρχαία είναι κατάστικτη από γκάφες όπως δείχνει και η πρόσφατη ιστορία με τα γλυπτά της μετώπης του Παρθενώνα. Ενώ και η σχέση του κυρίου Μητσοτάκη με τα δημόσια έργα υποδομής αποβαίνει προς όφελος των μεγάλων εργολάβων με όλες τις αναγκαίες καθυστερήσεις και επιβαρύνσεις για το δημόσιο ταμείο που συνεπάγεται αυτό.