Η επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο αποτελεί την επιτομή της πολιτικής προπαγάνδας και του απόλυτου εμπαιγμού του κ.Νίκα απέναντι στους Πελοποννήσιους πολίτες.
Στις 28 Ιανουαρίου 2020 ο κ.Περιφερειάρχης δήλωνε ότι η επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου δεν θα φτάσει μόνο μέχρι τη διαδρομή Κόρινθος –Ναύπλιο αλλά θα επεκταθεί μέχρι την Τρίπολη και τη Μεγαλόπολη.
Στις 25 Ιουνίου 2020 και μετά από τη συνάντηση του με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο κ.Περιφερειάρχης δήλωνε κατηγορηματικά ότι: « Η Περιφέρεια θα διαθέσει 15.000.000€ και στο τέλος του 2021 το τρένο θα είναι στο Ναύπλιο, με γραμμή εύρους 1,40μ. προκειμένου να εξυπηρετηθούν και οι ανάγκες των βιομηχανικών ζωνών».
Στις 19 Ιανουαρίου 2021 ο κ.Περιφερειάρχης μας ενημερώνει ότι για τον εκσυγχρονισμό της γραμμής Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο θα υποβληθεί πρόταση στο «ΕΠ Πελοπόννησος» και στις 29 Μαρτίου 2021 θριαμβολογεί λέγοντας ότι επισημοποιήθηκε η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αναθεώρηση του ΠΕΠ Πελοποννήσου 2014-2020 και θα συνταχθεί πρόσκληση προς τον ΟΣΕ με αντικείμενο τη λειτουργία του σιδηρόδρομου στη γραμμή Κόρινθος-Ναύπλιο, όπου η Περιφέρεια θα διαθέσει15.000.000€.
Στις 26 Μαΐου του 2021 ο κ.Νίκας ανακοινώνει στο Περιφερειακό Συμβούλιο ότι: «Σε μερικούς μήνες θα έρθουν στην Πελοπόννησο νέα βαγόνια και πως η Ε.Ε. έδωσε 12.000.000€ για τη διαδρομή από την Κόρινθο μέχρι το Ναύπλιο».
Στις 11 Σεπτεμβρίου 2021 ο κ.Νίκας από τη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα από την 85η ΔΕΘ δηλώνει σε συνέντευξη του ότι η επαναλειτουργία του τρένου στην Πελοπόννησο είναι γεγονός και δε διστάζει να «βαφτίσει» τη γραμμή με το όνομα «τρένο των αρχαιολογικών χώρων»!.
Στις 13 Οκτωβρίου 2021 αλλάζει άποψη περί της χρηματοδότησης της συγκεκριμένης γραμμής λέγοντας ότι θα υποβληθεί πρόταση στο Ταμείο Ανάκαμψης και στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων! Ανακοινώνει μάλιστα ότι θα επεκταθεί η σιδηροδρομική γραμμή μέχρι και την Καλαμάτα!
Στις 10 Μαΐου 2022 μετά την επίσκεψη στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προσπαθώντας να αποκρύψει τις ευθύνες του και κυρίως τα μεγάλα ψέματα που είχε πει στους πολίτες της Πελοποννήσου, δήλωσε πως αποκλειστικά υπεύθυνη για τη μη λειτουργία του τρένου είναι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Παράλληλα θέλοντας να τονίσει την διεκδικητική του διάθεση δηλώνει με στόμφο ότι: «Εγώ δεν υποστέλλω τη σημαία»!
Και ενώ όλοι… αναμέναμε να μπει το τρένο στις ράγες, διαπιστώσαμε ότι μέχρι το Δεκέμβριο του 2022 δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα αφού στην πραγματικότητα δεν υπήρχε κανένα απολύτως έργο και κανένα απολύτως ευρώ!
Ξαφνικά στις 16 Δεκεμβρίου 2022 αναρτάται στην επίσημη ιστοσελίδα της Περιφέρειας φωτογραφία του κ.Νίκα από τη συμμετοχή του σε επιτροπή του Υπουργείου Υποδομών, όχι για να μπουν σε τροχιά τα βαγόνια του τρένου αλλά η προοπτική της λειτουργίας του σιδηροδρόμου! Το απόλυτο χάος, το απόλυτο τίποτα!
Η πραγματικότητα όμως είναι ακόμη χειρότερη και αποδεικνύει το πόσο επικίνδυνος Περιφερειάρχης είναι ο κ.Νίκας.
Ο κ.Νίκας με σημερινή απόφαση του απέρριψε την πράξη: «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ/ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΑΡΓΟΣ-ΝΑΥΠΛΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ» με συνολική δαπάνη 15.470.000,00 € (ΑΔΑ ΨΔ4Ν7Λ1-ΛΝΨ), ως μη ώριμη και αναξιόπιστη ως προς τα αποτελέσματα των μελετών σκοπιμότητας για τον προσδιορισμό της περιβαλλοντικής, οικονομικής και χρηματοοικονομικής βιωσιμότητας της πράξης!!!
Ο κ.Νίκας με την υπογραφή του έβαλε «ταφόπλακα» στην επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο.
Ο κ.Περιφερειάρχης ξεπερνώντας κάθε όριο λαϊκισμού και ψεύδους σε χθεσινές δηλώσεις του στη Μεσσηνία ξανά αρχίζει νέο σήριαλ ψεύτικων εξαγγελιών και υποσχέσεων για την επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο, δηλώνοντας με περισσό πολιτικό θράσος ότι τα όσα λέει δεν είναι προεκλογικές εξαγγελίες! Ανακοινώνει μάλιστα και τη γραμμή Κάτω Αχαΐα-Πύργος, όπου είναι ένα έργο το οποίο ανήκει σε άλλη Περιφέρεια της Χώρας!
Είναι βέβαιο ότι ο κ.Νίκας ως Περιφερειάρχης θα καταγραφεί στην ιστορία «ο μεγάλος παραμυθάς».
Υγ. Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, μετά την αποκάλυψη για την υπογραφή αυτής της απόφασης, τα πρωτοσέλιδα των φιλικών έντυπων μέσων της Μεσσηνίας, τα οποία μέχρι σήμερα διαβεβαίωναν τους πολίτες για την επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο, παρουσιάζοντας την ως το μεγάλο όραμα και το μεγάλο έργο του κ.Νίκα!