Η Καλαμάτα μπορεί να είναι ένα διεθνές αεροδρόμιο, να γίνει ένα διεθνές αεροδρόμιο, στο πρότυπο του Καστελίου. Υπάρχουν επίσης αρκετά ακόμη, τα οποία αν γίνουν έργα υποδομής και αναβαθμιστούν, μπορεί να είναι κερδοφόρα. Απλά η άποψή μου είναι ότι πρέπει να αντιμετωπιστούν ενιαία τα 23 αεροδρόμια, να μην επαναληφθεί το λάθος που έγινε με τα 14 και να κοστίζουν στον πολίτη και στον κρατικό προϋπολογισμό αρκετά λεφτά, τα αεροδρόμια που δεν θα γίνουν ποτέ κερδοφόρα, αλλά πρέπει να υπάρχουν για προφανείς λόγους. Δεν υπάρχει λόγος για να το συζητήσουμε εκτενώς, για το αν πρέπει να έχουμε αεροδρόμιο στο Καστελόριζο ή σε μικρότερα νησιά, που δεν μπορούν να γίνουν εμπορικά και στην Κοζάνη ή στην Καστοριά, σε περιοχές που πρέπει να τις ενώσουμε. Επομένως πρέπει να αντιμετωπιστούν τα 23 ως μία ομάδα. Αυτά που είναι κερδοφόρα να εισφέρουνε τα υπόλοιπα που δεν μπορούν να είναι ούτε καν ισοσκελισμένα, προκειμένου να μπορέσουμε να μην έχουμε πρόσθετες δαπάνες για τους πολίτες και τον Κρατικό Προϋπολογισμό. Αυτός είναι ο στόχος.
Απόσπασμα συνέντευξης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στον «Alpha 98.9» και το δημοσιογράφο κ. Χάρη Ντιγριντάκη.