Επιβεβαιώνονται μέρα με τη μέρα τα σενάρια που είχε τονίσει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ για την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για δανειολήπτες που πλήττονται από τις οικονομικές συνέπειες της πανδημίας, καθώς αυξάνεται ολοένα και περισσότερο η αβεβαιότητα και ανασφάλεια των υπερχρεωμένων καταναλωτών για το τι μέλλει γενέσθαι σχετικά με τη ρύθμιση των οφειλών τους και την προστασία της κύριας κατοικίας τους.
Τρανταχτό παράδειγμα, η υπόθεση δανειολήπτη και της συζύγου του ως εγγυήτριας με δανειακές υποχρεώσεις σε τέσσερις τράπεζες. Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ ανέλαβε να συγκεντρώσει τα δεδομένα και να μελετήσει αναλυτικά την περίπτωση του ζεύγους, προτείνοντας εξατομικευμένα σενάρια και λύσεις για κάθε τράπεζα σύμφωνα με τις δυνατότητές τους.
Η πρώτη εξ’ αυτών εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων, που απάντησε, συμφώνησε στη ρύθμιση του οφειλόμενου ποσού ύψους 76.500 ευρώ με τους εξής ευνοϊκούς όρους:
Διαγραφή εξόδων και τόκων υπερημερίας: 63.500€ (-87%)
Άμεση Εφάπαξ Καταβολή 13.000€
Οριστική εξόφληση του συνόλου του δανείου
Με τον τρόπο αυτόν, μειώθηκε δραστικά το σύνολο του σημερινού ύψους δανεισμού των 196.000€, εξασφαλίστηκε χρόνος για να διευθετηθούν -με την υποστήριξη της Ε.Ε.Κ.Ε. και τις συνεχιζόμενες επί μήνες διαπραγματεύσεις- περαιτέρω οφειλές των 119.500€.
H ΕΕΚΕ παρέχει από το 2010 στους καταναλωτές υποστήριξη και συμβουλευτική για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα.
Καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
On line φόρμα υποβολής αιτήματος: https://eeke.gr/activities-of-e-e-k-e-2/rithmisi-ofilon/
e-mail: info@eeke.gr
Τel :210-8817730
Web: www.eeke.gr
fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/