Πολλαπλασιάζονται το τελευταίο χρονικό διάστημα τα φαινόμενα αποστολής ηλεκτρονικών μηνυμάτων από επιτήδειους, τα λεγόμενα «phishing». Το πότε μιλάμε για «phishing», το καταλαβαίνουμε όταν λάβουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κείμενο ή άλλη μορφή ηλεκτρονικής επικοινωνίας που φαίνεται να προέρχεται από τράπεζα ή κάποια άλλη δημοφιλή ηλεκτρονική υπηρεσία που μας ζητά ευαίσθητες πληροφορίες όπως έναν αριθμό πιστωτικής κάρτας. Για το θέμα αυτό μίλησε σήμερα ο επιστημονικός συνεργάτης της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, κύριος Παναγιώτης Καλόφωνος.
Ρεπορτάζ FLY για τις διαδικτυακές απάτες | «Κρούσματα» στην Πελοπόννησο
Συνέντευξης Π.Καλόφωνου, επιστημονικού συνεργάτη ΕΕΚΕ
Προηγούμενο