Πάνω από 60 είναι τα αλιευτικά σκάφη που οδηγήθηκαν στην ολική καταστροφή στην Πελοπόννησο και θα ήταν πολύ περισσότερα, αν δεν είχαν απορριφθεί αρκετές αιτήσεις.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτουν οι ΔΑΟΚ, η Λακωνία και η Αργολίδα κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό απόσυρσης σκαφών, αφού συνολικά αγγίζουν τα 40 σκάφη και αμέσως μετά ακολουθεί η Μεσσηνία, όπως αποκαλύπτει η Ύπαιθρος.
Ο τέως γραμματέας του αλιευτικού συλλόγου αλιέων Νεάπολης Λακωνίας, αναφερόμενος στην απόσυρση αλιευτικών σκαφών, δήλωσε: «Είναι γεγονός ότι ο στόλος μικραίνει, αλλά είναι απαραίτητη η απόσυρση. Εκείνο που είναι λάθος είναι η καταστροφή των ξύλινων αλιευτικών, που αποτελούν στοιχείο του πολιτισμού μας».
Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και οι δηλώσεις του προέδρου του αλιευτικού συλλόγου Νέας Κίου, Γιώργου Παναγάκη, που επισημαίνει ότι «η καταστροφή των ξύλινων αλιευτικών σκαφών είναι μεγάλο λάθος, αφού μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν κομμάτια της αλιευτικής ιστορίας.
Παράλληλα, όμως, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η μείωση των επαγγελματιών αλιέων συνεχίζεται, ενώ αυξάνεται ο αριθμός των ερασιτεχνών, που κινούνται χωρίς έλεγχο και κόστος».