Το ΤΑΙΠΕΔ, ενέκρινε το τελικό σχέδιο της σύμβασης παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων. Η ημερομηνία υποβολής δεσμευτικών προσφορών θα καθοριστεί μετά την έγκριση της σύμβασης από το Ελληνικό Δημόσιο.
Ακόμη, η διαγωνιστική διαδικασία για τον ΟΛΠ περνάει στη Β’ φάση, καθώς εγκρίθηκαν τα αρχικά σχέδια της Σύμβασης Αγοραπωλησίας Μετοχών και Συμφωνίας Μετόχων.
Τα αεροδρόμια που αποκρατικοποιούνται χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Στην πρώτη ανήκουν αυτά της Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου.
Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι 3 από τα αεροδρόμια της Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου. Ανοιχτό λοιπόν το ενδεχόμενο αποκρατικοποίησης του αεροδρομίου της Καλαμάτας!