Τα αιτήματα του Φοιτητικού Συλλόγου αναφορικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευσή μας στο Τμήμα της Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου της σχολής Επιστημών Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής.
Βασικό μέλημα μας είναι η αναβάθμιση των σπουδών μας κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την τωρινή κατάσταση στην οποία οι σπουδές μας και ειδικά η κλινική μας εκπαίδευση δεν μπορεί να υποστηριχθεί για πληθώρα λόγων.
Μέσα από την κατάληψη του κτιρίου Νοσηλευτικής που ξεκίνησε την Τετάρτη 3 Απριλίου και την πορεία που πραγματοποιείται θέλουμε να διεκδικήσουμε τα εξής:
1) Άρτια κλινική εκπαίδευση η οποία θα παρέχει στους φοιτητές όλες τις απαραίτητες υποδομές. Το Γενικό Νοσοκομείο της Σπάρτης δεν διαθέτει Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, Ψυχιατρική Κλινική ενώ συγχρόνως η Παιδιατρική Κλινική παρουσιάζει βασικές ελλείψεις. Πρόκειται για μαθήματα που υπάρχουν στον οδηγό σπουδών, αλλά υστερούν σε πρακτικό επίπεδο.
2) Ομοιογενή κλινική εκπαίδευση που θα παρέχει σε όλους τους φοιτητές τις απαραίτητες γνώσεις για την ολοκλήρωση των σπουδών τους.
3) Υλικοτεχνικές υποδομές. Υπάρχει έλλειψη βασικού νοσηλευτικού εξοπλισμού. Τα υπάρχοντα προπλάσματα δεν αρκούν για να εξυπηρετήσουν την εκπαίδευση των φοιτητών.
4) Περισσότερα μέλη ΔΕΠ. Ο μικρός αριθμός νοσηλευτών μελών ΔΕΠ δεν επαρκεί για την παράλληλη κλινική εκπαίδευση των φοιτητών στο Νοσοκομείο και την θεωρητική εκπαίδευση των μικρότερων ετών.
5) Σίτιση και Στέγαση, προνόμιο που δικαιούται κάθε φοιτητής.
Απαιτούμε το αυτονόητο, μια σχολή αντάξια των πολύχρονων κόπων μας για την εισαγωγή μας σε ένα τμήμα Πανεπιστημιακού επιπέδου.
Το τωρινό νομοσχέδιο μπορεί να αποτελέσει την αρχή για την εξέλιξη και αναβάθμιση των σπουδών του τμήματός μας!
Έχοντας τώρα πια μια πλήρη εικόνα της κατάστασης που αντιμετωπίζουμε, απαιτούμε να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την υλοποίηση των στόχων μας με έμφαση στην αναβάθμιση της κλινικής μας εκπαίδευσης. Επιτέλους σεβαστείτε το δικαίωμά μας για σωστή και άρτια εκπαίδευση.
Τα προβλήματά μας είναι γνωστά από την αξιολόγηση του 2013.
Φοιτητικός Σύλλογος Νοσηλευτικής