Στο ελεγκτικό συνέδριο βρίσκονται οι φάκελοι με τα στοιχεία των προσφορών των προσωρινών αναδόχων για τα οκτώ τμήματα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα Πύργος, προκειμένου να υποβληθούν σε προσυμβατικό έλεγχο, όπως ανέφερε μιλώντας σε συνέδριο ο Γ.Γ. υποδομών του υπουργείου μεταφορών, Γιώργος Δέδες.
Σύμφωνα με τον κο Δέδε, το ελεγκτικό συνέδριο θα αξιολογήσει τους φακέλους αλλά και τις προσφορές, στις οποίες περιλαμβάνονται ιδιαίτερα υψηλές εκπτώσεις, που υπερβαίνουν σε πολλές περιπτώσεις το 50%.
Οι συμβάσεις για τις οκτώ εργολαβίες θα υπογραφούν αφού πρώτα ολοκληρωθούν οι έλεγχοι από το ελεγκτικό συνέδριο, ενώ άγνωστο παραμένει τι θα συμβεί με τον όμιλο Καλογρίτσα που έχει μειοδοτήσει σε τέσσερα τμήματα με εκπτώσεις που υπερβαίνουν το 50%. Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Χρήστου Σπίρτζη, θα χρειαστούν περίπου τρεις με τέσσερις μήνες μέχρι να υπογραφούν οι εργολαβίες.
Ο Γ.Γ. υποδομών ανέφερε επίσης πως στο ελεγκτικό συνέδριο βρίσκονται οι φάκελοι με τα στοιχεία των προσφορών των προσωρινών αναδόχων για τα οκτώ τμήματα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα Πύργος, προκειμένου να υποβληθούν σε προσυμβατικό έλεγχο, όπως ανέφερε μιλώντας σε συνέδριο ο Γ.Γ. υποδομών του υπουργείου μεταφορών, Γιώργος Δέδες.
Σύμφωνα με τον κο Δέδε, το ελεγκτικό συνέδριο θα αξιολογήσει τους φακέλους αλλά και τις προσφορές, στις οποίες περιλαμβάνονται ιδιαίτερα υψηλές εκπτώσεις, που υπερβαίνουν σε πολλές περιπτώσεις το 50%.
Οι συμβάσεις για τις οκτώ εργολαβίες θα υπογραφούν αφού πρώτα ολοκληρωθούν οι έλεγχοι από το ελεγκτικό συνέδριο, ενώ άγνωστο παραμένει τι θα συμβεί με τον όμιλο Καλογρίτσα που έχει μειοδοτήσει σε τέσσερα τμήματα με εκπτώσεις που υπερβαίνουν το 50%. Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Χρήστου Σπίρτζη, θα χρειαστούν περίπου τρεις με τέσσερις μήνες μέχρι να υπογραφούν οι εργολαβίες.
Ο Γ.Γ. υποδομών ανέφερε επίσης πως στόχος του υπουργείου είναι να υπάρξει ανάδοχος για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης μέσα στο 2019 και πως η εκπόνηση των τεύχων δημοπράτησης βρίσκεται στο τελικό στάδιο.