Πρέπει να γίνει απολύτως κατανοητό, ότι δεν πρόκειται για ελικοδρόμιο επίσημο, πιστοποιημένο και αδειοδοτημένο από την ΥΠΑ, αφού δεν διαθέτει τα στοιχειωδώς αναγκαία όπως μόνιμη εγκατάσταση πυρόσβεσης, ειδική σήμανση και ηλεκτροφωτισμό, ούτε καν ανεμούριο, για να χαρακτηριστεί ως «ελικοδρόμιο». Στην ουσία πρόκειται για μια αλάνα που χρησιμοποιείτο εθιμικά ως ελικοδρόμιο. Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των πέντε (5) καταχωρισμένων επίσημων νοσοκομειακών ελικοδρομίων όπως αυτή εμφανίζεται στην ιστοσελίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Πιλότων
https://www.hellenicpilotsassociation.org/index.php?option=com_content&view=article&id=176%3A%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%B9%CE%BF&catid=93&Itemid=1269
Τα τελευταία 35 χρόνια, έχει χρησιμοποιηθεί για επείγουσες αεροδιακομιδές 3 ή 4 φορές.
Η συνήθης μέχρι σήμερα χρήση του αφορά, στην παροχή εξυπηρέτησης προς τρίτους, συνήθως VIP, οι οποίοι και το χρησιμοποιούν με δική τους ευθύνη, καθεστώς το οποίο διακόπτεται άμεσα, λόγω του προσφάτου ατυχήματος στον Πόρο, αλλά και λόγω των εργοταξιακών αναγκών για την ανέγερση του νέου Νοσοκομείου Σπάρτης, εργασίες οι οποίες
ήδη,ξεκίνησαν.
Κατά τα λοιπά, το Γ.Ν Λακωνίας και συγκεκριμένα η Ν.Μ Σπάρτης, είναι ο πλέον αναρμόδιος φορέας να έχει άποψη για τα πιθανά ελικοδρόμια του Νομού, την ασφάλεια και την καταλληλότητά τους.
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΜΠΟΤΣΙΟΣ