Έναν ολόκληρο χρόνο ταλαιπωρίας βιώνει μία γυναίκα από τη Σπάρτη, η οποία παλεύει να διευθετήσει μία προσωπική υπόθεση μέσω ΕΦΚΑ.
Όπως καταγγέλλει στον Fly, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες, οι αρμόδιοι φορείς δεν φαίνεται να εργάζονται προς την κατεύθυνση της εξυπηρέτησής της.
Η κυρία Π.Π. έχει απευθυνθεί τόσο τηλεφωνικά στο κέντρο εξυπηρέτησης της Σπάρτης, όσο και στα καταστήματα του ΕΦΚΑ στην Τρίπολη και την Πάτρα, χωρίς ωστόσο να λάβει κάποια ουσιαστική απάντηση.
Οι εργαζόμενοι, όπως καταγγέλλει, είναι απρόθυμοι να ασχοληθούν με το πρόβλημά της, ενώ οι γραφειοκρατικές διαδικασίες την έχουν εξαντλήσει.
Η γυναίκα σημειώνει ότι έχει εξουθενωθεί από την εν λόγω κατάσταση και κάνει λόγο για κακή εξυπηρέτηση κι έλλειψη αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ.