Τέλος φαίνεται ότι μπαίνει στο σίριαλ με την παραχώρηση της μαρίνας Πύλου. Το ΤΑΙΠΕ επιχειρεί να ξεμπλοκάρει την υπόθεση. Είναι γεγονός ότι η θέση όπου βρίσκεται η Ελλάδα την καθιστά ιδανικό πόλο ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού με σκάφη αναψυχής. Mελέτες από τη Βρετανία και την Ισπανία καταλήγουν ότι κάθε 100 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής σε μαρίνες δημιουργούν 44-50 θέσεις εργασίας, εκ των οποίων 7%-10% αφορούν την άμεση απασχόληση. Ακόμη, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της Ενωσης Ελληνικών Μαρινών, αντιστοιχούν 6 άμεσες θέσεις εργασίας σε κάθε 100 θέσεις ελλιμενισμού.
Αναφορικά με τη μαρίνα Πύλου ο μοναδικός, όπως φαίνεται, υποψήφιος, η TEMES της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, είχε προθεσμία μέχρι χθες, 8 Μαΐου, ώστε να οριστικοποιήσει το κοινοπρακτικό σχήμα και να καταθέσει προσφορά.
Η TEMES είναι ο φορέας ανάπτυξης του τουριστικού συγκροτήματος Costa Navarino και η μαρίνα της Πύλου «κουμπώνει» με τα σχέδια περαιτέρω ανάπτυξης που προωθεί αυτή την περίοδο, όπως οι πολυτελείς βίλες.
Στις 19 Οκτωβρίου 2013, είχε ανακοινωθεί πως οκτώ όμιλοι, μεταξύ των οποίων και η TEMES, είχαν περάσει στο τελικό στάδιο.
Η Μαρίνα Πύλου βρίσκεται στο κεντρικό και βορειανατολικό τμήμα της παραλιακής ζώνης της πόλης της Πύλου. Με βάση το νέο Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο, το οποίο βρίσκεται υπό τη διαδικασία έγκρισης από τα αρμόδια όργανα, η Μαρίνα Πύλου θα έχει δυνατότητα ελλιμενισμού 129 σκαφών με μήκος από 8m έως 30m.
Η χερσαία ζώνη της Μαρίνας έχει έκταση 32.195m2 και, βάσει του Γενικού Προγραμματικού Σχεδίου, ο προτεινόμενος συντελεστή δόμησης ανέρχεται στο 20%, ενώ ο συντελεστής κάλυψης είναι 30%.
fpress