Το gazzetta.gr σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου επιχειρεί μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα της αθλητικής χορηγίας σε μεγάλες διοργανώσεις, με την ευκαιρία της διεξαγωγής του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Ρωσίας. Με τη συμμετοχή σας δίνετε την ευκαιρία στους επιστήμονες του Πανεπιστημίου να μελετήσουν τη συμπεριφορά των ποδοσφαιρόφιλων ως καταναλωτών και συγχρόνως, εφόσον συμπληρώσετε ολόκληρο το ερωτηματολόγιο, λαμβάνετε μέρος στην κλήρωση για ένα MLS Ideal tablet”. Για να πάρετε μέρος στην έρευνα πατήστε ΕΔΩ
Έρευνα για το Μουντιάλ από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Προηγούμενο