Λόγω του γεωγραφικού εύρους του Δήμου Σπάρτης, του γεγονότος ότι πολλές κοινότητες βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση από την πόλη και αρκετές δημοτικές υπηρεσίες λειτουργούν σε περιφερειακά κτίρια, δημιουργούμε ένα σημείο αναφοράς στη σχέση πολιτών – δήμου, προσωρινά, στο Παλαιό Δημαρχείο στη Σπάρτη.
Ο πολίτης θα μπορεί να επικοινωνεί με τον Δήμο με τους εξής τρόπους:
α) Με ιδία παρουσία του στο Γραφείο
β) Τηλεφωνικά στο 2731026585 γ) Με E-mail: dimotesspartis@gmail.com
δ) Στη Γραμμή Δημότη: 15460 (αυτόματος τηλεφωνητής)
Το Γραφείο:
Καταγράφει τα αιτήματα, παράπονα και προτάσεις των πολιτών που θα υπο-βάλλονται με κάθε μέσο (τηλεφωνικά, προσωπικά, γραπτά ή ψηφιακά) σχετικά με τη βελτίωση της καθημερινότητας.
Μετά τη συλλογή και καταγραφή των αιτημάτων και παραπόνων των πολιτών, τα προωθεί στις αντίστοιχες δημοτικές υπηρεσίες, παρακολουθεί την εξέλιξη ικανοποίησής τους και ενημερώνει σχετικά τους αιτούντες πολίτες.
Δημιουργεί αρχείο επικοινωνίας με τους πολίτες και εξάγει στατιστικά στοιχεία παραπόνων, αιτημάτων και υποδείξεων καθώς και θεραπείας των αιτημάτων, σύμφωνα με τα οποία ενημερώνει το Δήμαρχο, τους Αντιδημάρχους και το Δη-μοτικό Συμβούλιο.
Συνεργάζεται με όλες τις δημοτικές υπηρεσίες για τη συντονισμένη αντιμετώ-πιση όλων των σχετικών θεμάτων που αφορούν την καθημερινότητα του πο-λίτη.
Υποδέχεται υποδείξεις, προτάσεις και παράπονα των δημοτών και τους ενημε-ρώνει για τα δικαιώματά τους και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπε-ραίωση των υποθέσεών τους. Μεριμνά για τον εφοδιασμό τους με τα απαραί-τητα πληροφοριακά στοιχεία και έντυπα.
Το Γραφείο θα λειτουργεί καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες ενώ οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν και σε 24ωρη βάση κάνοντας χρήση των σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων ( αποστολή email είτε καλώντας το πε-νταψήφιο 15460)
Ο Δήμαρχος Σπάρτης
Πέτρος Δούκας