Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 2,5% την εβδομάδα πριν από το Πάσχα σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, που αφορούν στα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. στην ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφάνισαν οριακή αύξηση 0,4%, ενώ τα γρήγορης κατανάλωσης αγαθά αυξήθηκαν συνολικά κατά 2,8%. Συγκεκριμένα, οι κατηγορίες των τροφίμων, στο σύνολό τους, κινήθηκαν θετικά στο +3,8%, ενώ, αντίθετα, τα ποτά παρουσίασαν αρνητική τάση της τάξης του -1,8%.
Τα προϊόντα στις κατηγορίες προσωπικής περιποίησης και οικιακής χρήσης παρουσίασαν αύξηση 4,8% και 5,2%, αντίστοιχα.
ΑΠΕ-ΜΠΕ