Η επιβατική κίνηση στον Κρατικό Αερολιμένα Καλαμάτας «Καπετάν Βασ. Κωνσταντακόπουλος» αυξάνεται συνεχώς. Η εξυπηρέτηση του συνόλου των επισκεπτών είναι μέλημα όλων μας. Από τα μέσα μεταφοράς που τους εξυπηρετούν είναι και τα επαγγελματικά δημόσιας χρήσης οχήματα (ταξί). Φαίνεται ωστόσο ότι το θεσμικό πλαίσιο που διέπει το καθεστώς λειτουργίας τους όσον αφορά στην εξυπηρέτηση του αεροδρομίου, είναι ξεπερασμένο.
Με δεδομένα ότι:
– Η περιοχή του Αεροδρομίου Καλαμάτας, λόγω της αυξημένης κίνησης επιβατών, που προφανώς δεν μπορεί να καλυφθεί από ελάχιστα ταξί, έχει οριστεί και ως περιοχή κοινής λειτουργίας
– Σύμφωνα με τον νόμο 4070/2012, ενώ είναι σαφές ότι επιτρέπεται η προμίσθωση των ταξί που λειτουργούν εντός των ορίων της έδρας τους (αυτή τη στιγμή για το Αεροδρόμιο Καλαμάτας είναι μόλις 1), δεν είναι ξεκάθαρο το τι ισχύει για την προμίσθωση των ταξί που λειτουργούν εκτός έδρας
– Τα 200 περίπου ταξί της Καλαμάτας, της Μεσσήνης και των γύρω κοινοτήτων αποκλείονται σήμερα από τη δυνατότητα προμίσθωσης. Η πλειοψηφία των μισθώσεων ταξί που γίνονται, αφορά κυρίως προμισθώσεις που συνάπτονται είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω τουριστικών πρακτόρων είτε μέσω μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων κ.λπ.
– Σύμφωνα με τα παραπάνω, κατά τη στιγμή αναζήτησης, εκ μέρους των επισκεπτών, τρόπου μεταφοράς στον προορισμό τους, συμβαίνουν κωμικοτραγικές καταστάσεις μεταξύ ταξιδιωτών, αστυνομίας και ιδιωτικών ταξί.
Ερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:
– Τι κινήσεις έχει κάνει μέχρι σήμερα η Περιφέρεια Πελοποννήσου για να αντιμετωπιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η εξυπηρέτηση του κοινού;
– Προτίθεστε και με ποιο τρόπο να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες για να ενταχθούν στις προμισθώσεις για το χώρο του Αεροδρομίου Καλαμάτας και τα ταξί κοινής λειτουργίας, δηλαδή των περιοχών Καλαμάτας, Μεσσήνης και των γύρω κοινοτήτων;
– Σε διαφορετική περίπτωση τι σκέπτεστε να κάνετε;
Για την «Πελοπόννησος Πρώτα»
Ο επικεφαλής
Νίκος Πατσαρίνος