Ερώτηση Κρητικού για το δημοτικό Σελλασίας – Θεολόγου – Βουτιάνων

«Σε μια οριακά δυσλειτουργική σχολική μονάδα, καλώ τον κ. Υπουργό να επανεξετάσει την Απόφαση λειτουργικής υποβάθμισης της»

 Άμεσα, μετά την κοινοποίηση του Ψηφίσματος του Συλλόγου Γονέων-Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Σελλασίας-Θεολόγου-Βουτιάνων, προχώρησα σε υποβολή Ερώτησης, προς τον Υπουργό Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, θέτοντας το θέμα της λειτουργικής υποβάθμισης του σχολείου.

Σε αυτήν, εκθέτω τις εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες που αντιμετωπίζουν μαθητές και η εκπαιδευτικός τους, η οποία καλείται σε μια πολύ μικρή αίθουσα, να συγκεράσει τις εξατομικευμένες ανάγκες και τις μαθησιακές δυσκολίες, 15 παιδιών όλων των τάξεων.

Είναι σαφές, πως η διαμορφωθείσα κατάσταση, δημιουργεί πρόδηλα ερωτηματικά, για τη διασφάλιση της κάλυψης των μαθησιακών απαιτήσεων και γενικότερα της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Σημείωσα, δε, πως πρόκειται για Δημοτικό Σχολείο, το οποίο προήλθε από τη συγχώνευση τριών σχολικών μονάδων (Σελλασίας, Θεολόγου, Βουτιάνων), ενώ εξυπηρετεί παιδιά από μειονεκτικές, ορεινές περιοχές του Πάρνωνα (Καρυές, Βασσαράς), τα οποία διανύουν αποστάσεις άνω των 20 χιλιομέτρων για να φτάσουν στο σχολείο.

Σε μια οριακά δυσλειτουργική σχολική μονάδα, καλώ τον κ. Υπουργό να επανεξετάσει την Απόφαση λειτουργικής υποβάθμισης της, προκειμένου φυσικά ν’ αυξηθεί και ο βαθμός αποτελεσματικότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Με εκτίμηση,

Νεοκλής Δ. Κρητικός

Βουλευτής Λακωνίας,

Νέα Δημοκρατία