Πάνω από 200 εκθέτες συμμετέχουν σε μια γιορτή του επιχειρείν στην Τρίπολη αυτές τις μέρες. Η «Πελοπόννησος EXPO» έχει εξελιχθεί σε θεσμό τα τελευταία χρόνια, προβάλλοντας τις επιχειρήσεις της περιοχής. Όμως, πώς μπορεί η έκθεση που φιλοδοξεί να συμβάλλει στον επαναπροσδιορισμό και το re-branding της, να κάνει άλματα στο μέλλον;
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν επισκέπτες της έκθεσης, για να υπάρξει συνέχεια, θα πρέπει η EXPO να στηριχθεί απ’ όλους. Είναι πολύ θετικό το ότι τα Επιμελητήρια δεσμεύονται για συνεργατικότητα, ώστε η Πελοπόννησος να προβάλλεται συνεχώς.
Το σοβαρότερο πρόβλημα
Παρά το γεγονός ότι η συμμετοχή και το ενδιαφέρον των επιχειρηματιών έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία, με καινοτόμες προτάσεις για το καταναλωτικό κοινό, λείπει το κάτι παραπάνω από πλευράς προσέλευσης.
Προτάσεις για προσέλκυση επισκεπτών
Επισκέπτες της έκθεσης θεωρούν σωστή τη διεξαγωγή της στο κέντρο της Πελοποννήσου και προτείνουν τη διενέργεια περισσότερων βιωματικών εργαστηρίων για την επιχειρηματικότητα με τη συμμετοχή τοπικών φορέων και του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Όπως επισημαίνεται, αν έπρεπε να απευθυνθούμε στο καταναλωτικό κοινό, θα ήταν χρήσιμο να περιλαμβάνονται ψυχαγωγικές εκδηλώσεις και show business, ώστε να προσελκύσει η έκθεση περισσότερους επισκέπτες απ’ όλο το ηλικιακό φάσμα.
Καταλήγουμε στο συμπέρασμα, πως αν είναι όλοι μαζί ενωμένοι και αγαπημένοι, θα μπορέσει να παραχθεί ένα καλό αποτέλεσμα, που θα ικανοποιεί τους διοργανωτές, τους εκθέτες και τους επισκέπτες.
Το δημοσίευμα αυτό προέκυψε από την εκδήλωση «Δημοσιογραφία και Πολίτες» που διεξήχθη στο πλαίσιο της «Πελοπόννησος EXPO 2024», σε συνδιοργάνωση του anagnostis.org και της Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδος.
anagnostis.org