Το περασμένο Σάββατο προσκάλεσα στο Γραφείο μου στο Δημαρχείο, όλους τους Βουλευτές, Αντιπεριφερειάρχες και τους επικεφαλής όλων των παρατάξεων (σημερινών και νεοεκλεγεισών), για να τους ενημερώσω για τις προσπάθειες επαναλειτουργίας του Αεροδρομίου Σπάρτης, ύστερα από 34 χρόνια πλήρους εγκατάλειψης και αχρησίας!
Αν όχι, ή αν βρήκαν άλλο σοβαρό επενδυτή στα κρυφά και χωρίς να ενημερώσουν την Δημοτική Αρχή, να τον εξετάσουν αυτόν τον άλλο επενδυτή σοβαρά, και ας ενημερώσουν την Gulf ότι σταματάνε τις διαπραγματεύσεις (ώστε να μην ματαιοπονεί και η Gulf και χάνει χρόνο, χρήμα και άλλες ευκαιρίες)!
- ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Egis – Aeroports de la cote d’Azur (Egis 45%, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις 45%, Aeroports de la cote d’Azur 10%),
- Fraport – Delta – Pileas (Fraport AG 51%, Delta Airport Investments 24,5%, Pileas 24,5%, η τελευταία του ομίλου Κωνσταντακόπουλου),
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – GMR (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ 51%, GMR Airports Limited 49%) και
- MΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – Corporation America Airports (ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ 70%, Corporation America Airports 30%).