Αληθινός διάλογος :
-Μπαμπά , μπορεί ένας μαθητής που έγραφε 5 στα διαγωνίσματα των αρχαίων στο σχολείο , να γράψει 20 στα διαδικτυακά ;
-Πώς έγινε αυτό;
-Μάλλον του τα γράψανε άλλοι . Κι εγώ που διάβασα και τα έκανα όλα μόνος μου πήρα 17 . Δεν είναι δίκαιο .
Ο Γιάννης , μαθητής της Α΄ Γυμνασίου , τα είπε ΟΛΑ , σχετικά με τα διαδικτυακά διαγωνίσματα του α΄ 4μήνου , που επέβαλε το υπουργείο στους μαθητές και στους καθηγητές της Β/θμιας Εκπαίδευσης .
Διαγωνίσματα μπροστά στον υπολογιστή , όπου ο καθένας μπορεί να πάρει τη θέση του μαθητή και να απαντήσει στις ερωτήσεις ή να καθίσει δίπλα του και να του τις υπαγορεύει . Πραγματικός εμπαιγμός της παιδείας , των μαθητών , των καθηγητών , της εξεταστικής διαδικασίας και της κοινωνίας ολόκληρης .
Προκειμένου να δείξουμε ότι τα «καταφέρνουμε» παντού και σε όλα και θεωρώντας την κοινωνία υπανάπτυκτη , βάλαμε και διαγωνίσματα διαδικτυακά , διαδικασία με την οποία γελάει και το παρδαλό κατσίκι . Και δεν είναι μόνο αυτό . Το σπουδαιότερο και πλέον ανησυχητικό είναι πως κλονίζεται στους μαθητές το «περί δικαίου αίσθημα» και αναγκάζονται να προσχωρήσουν στην «παγαποντιά» και στην «παρανομία» (προκειμένου να μην αισθάνονται «κορόιδα») και όσοι τόλμησαν – στην αρχή – να πάνε «με τον Σταυρό στο χέρι» , με τις δικές τους δυνάμεις .
Μπράβο , κ . υπουργέ της παιδείας
Μπράβο , κυβέρνηση των αρίστων .
Καταφέρατε να κάνετε την εξεταστική διαδικασία ένα τεράστιο «σκονάκι» .
Κάντε και τις Πανελλήνιες με τον υπολογιστή για να ολοκληρωθεί το έργο σας .
*Φωτογραφία από : newsorama.gr
Βαγγέλης Μητράκος