Στον «αέρα» βρίσκεται η επαναδημοπράτηση του πρώτου τμήματος του δρόμου Πύργος- Πάτρα που ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί στις 8 Μάρτη. Η αναβολή έγινε λόγω απεργίας των εργοληπτικών
οργανώσεων και ο διαγωνισμός δεν πραγματοποιήθηκε για το τμήμα Δουναίικα-Πύργος μήκους 8.145 μέτρων με κόστος 67,2 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες της «Πρώτης» η νέα ημερομηνία επαναδημοπράτησης του έργου έχει οριστεί για τις 22 Μάρτη. Είναι όμως πολύ πιθανό να υπάρξει εκ νέου αναβολή της δημοπράτησης, καθώς συνεχίζεται η απεργίας των εργοληπτικών οργανώσεων που πραγματοποιείται με αφορμή το νέο ασφαλιστικό που προωθεί η κυβέρνηση. Η εξέλιξη αυτή μόνο ως δυσμενής θα μπορούσε να χαρακτηριστεί καθώς δείχνει τις δυσκολίες οι οποίες θα προκύψουν έως την ολοκλήρωση της διαδικασίας των οκτώ δημοπρατήσεων.Στις 19 Απρίλη έχει προγραμματιστεί και η δημοπράτηση του δεύτερου τμήματος ενώ έως τότε είναι πολύ πιθανό το υπουργείο Υποδομών να δώσει στην δημοσιότητα και την ημερομηνία δημοπράτησης και του τρίτου τμήματος, χωρίς όμως κανείς να μπορεί να πει με βεβαιότητα ότι θα τηρηθούν οι ημερομηνίες και τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης του έργου.
Το μεγάλο «αγκάθι»
Το μεγαλύτερο ωστόσο πρόβλημα το οποίο αναμένεται να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση αφορά την ολοκλήρωση του φακέλουτου έργου –Πάτρα Πύργος- προκειμένου να δοθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η «έγκριση μεγάλου έργου». Λόγω του ότι το έργο χρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκούς πόρους θα πρέπει να υπάρξει μελέτη σκοπιμότητας, δηλαδή κόστους- όφελους. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Πρώτης» οι αριθμοί που μέχρι στιγμής έχει στην διάθεση του το υπουργείο δεν βγαίνουν. Αυτός είναι και ο λόγος που το υπουργείο Υποδομών έχει «παγώσει» την αποστολή του φακέλου του έργου –τουλάχιστον για τους επόμενους τέσσερις μήνες- καθώς εάν αποσταλεί με τα δεδομένα τα οποία υπάρχουν, είναι πιθανό να «παγώσει» και το έργο. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Πρώτης» έχουν ήδη ζητηθεί στοιχεία από το υπουργείο Υποδομών σύμφωνα με τα οποία να αποδεικνύεται ότι τα «φορτία» του συγκεκριμένου τμήματος,είναι τέτοια που επιτρέπουν την υλοποίηση του έργου. Στόχος είναι να αποδειχτεί ότι υπάρχει αυξημένη κίνηση, λόγω της πρωτόγενους παραγωγής της περιοχής αλλά και της δυνατότηταςπεραιτέρω ανάπτυξης των εξαγωγών. Παράλληλα το υπουργείο Υποδομών αναμένεται να «εκμεταλλευτεί» και το brandnameτην Αρχαίας Ολυμπίας σε μία προσπάθεια ανάδειξης της Ηλείας ως εξόχου τουριστικής περιοχής τόσο λόγω του φυσικού της κάλλους –παραλίες, δάση, ιαματικός τουρισμός- όσο και λόγω της ιστορίας της. Στόχος είναι να δοθεί έγκριση μεγάλου έργου από πλευράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης ακόμα και εάν το ισοζύγιο μεταξύ κόστους και όφελους δεν είναι θετικό στην παρούσα χρονική στιγμή, με την λογική ότι η περιοχή έχει προοπτικές ανάπτυξης.