Η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος του Μαΐου ολοκληρώνεται στις 10 του μηνός, οι καταναλωτές όμως δεν συναντήσαμε πραγματικές εκπτώσεις σε μεγάλη μερίδα καταστημάτων. Συγκεκριμένα, τα ποσοστά εκπτώσεων
κυμάνθηκαν σε πολύ χαμηλά ποσοστά και σε πολλές περιπτώσεις δεν αφορούσαν το σύνολο των εμπορευμάτων, αλλά συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων, τακτική δηλαδή που παραπέμπει σε 10ήμερο προσφορών και όχι εκπτώσεων.
Πολλές, επίσης, ήταν οι περιπτώσεις όπου στις ετικέτες των προϊόντων και υπηρεσιών, δεν αναγράφονταν η τιμή προ και μετά την έκπτωση καθώς και το ποσοστό της έκπτωσης, όπως σύμφωνα με το νόμο ορίζεται, ενώ ταυτόχρονα οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έλαμψαν δια της απουσίας τους.
Από τέτοιες συμπεριφορές εκ μέρους των εμπόρων βγαίνουμε ζημιωμένοι οι καταναλωτές, αλλά και ο εμπορικός κόσμος, όσο και αν δεν το αντιλαμβάνεται άμεσα.
Τέλος, για τη λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή 4 Μαΐου, έγινε εμφανές και στον πλέον δύσπιστο ότι η μειωμένη κίνηση βρήκε ωφελημένες κυρίως τις μεγάλες αλυσίδες, τα εμπορικά κέντρα (Mall) και τα εκπτωτικά χωριά, σε βάρος των μικρομεσαίων εμπόρων που πλέον αγωνιούν για τον σε βάρος τους αθέμιτο ανταγωνισμό.
Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας