Τεράστιες προσπάθειες καταβάλλει το ΚΤΕΛ Λακωνίας για τη διασφάλιση της ποιότητας και την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στον κάτοικο και τον επισκέπτη της Λακωνίας. Η διαπίστωση αυτή προκύπτει τόσο από τους πελάτες του ΚΤΕΛ
όσο και από επίσημα χείλη, κατόπιν μάλιστα ελέγχων και αξιολογήσεων. Για του λόγου το αληθές διαβάστε την παρακάτω ανακοίνωση:
Η Ένωση Ξενοδοχείων Λακωνίας σε συνεργασία με την PRsolutions e.g. αξιολόγησαν για δεύτερη συνεχή χρονιά το ΚΤΕΛ Λακωνίας σε ό,τι αφορά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στα πλαίσια των έργων «Προορισμός ΛΑΚΩΝΙΑ» και «Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας Λακωνίας» ο επιστημονικός συνεργάτης της ΕΞΛ κ. Φώτης Παντόπουλος επικοινώνησε με τη Διοίκηση του ΚΤΕΛ Λακωνίας από τις αρχές Ιουνίου και από κοινού προσδιορίστηκε η περίοδος αξιολόγησης για το χρονικό διάστημα 20/6-25/8/2013.
Υπενθυμίζεται ότι το ΚΤΕΛ Λακωνίας ήταν ο πρώτος επαγγελματικός φορέας που με μεγάλη προθυμία συνέπραξε από το καλοκαίρι 2012 με την ΕΞΛ κατανοώντας τη φιλοσοφία και τις απαιτήσεις του «Τοπικού Συμφώνου Ποιότητας Λακωνίας».
Κατά την περίοδο των δυο μηνών που διήρκεσε η αξιολόγηση ελέγχθηκαν όλα τα πεδία της λειτουργίας του ΚΤΕΛ, όπως και την περασμένη χρονιά. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στη συμπεριφορά του προσωπικού δεδομένης και της περιόδου αιχμής, στην τήρηση των χρόνων αφίξεων και αναχωρήσεων καθώς και στη λειτουργία των εκδοτηρίων και της πλατφόρμας (επιβίβαση, έλεγχος εισιτηρίων, φόρτωση-εκφόρτωση) σε Αθήνα και Σπάρτη.
Πρέπει να σημειωθεί -και να γίνει πλέον γνωστό σε όλους- πως μια σημαντική διαφορά του φετινού ελέγχου έναντι αυτού του 2012 ήταν η χρήση της τεχνικής του «μυστικού επισκέπτη» από την PRsolutions e.g. Ο επιστημονικός υπεύθυνος του project και Σύμβουλος Επικοινωνίας της ΕΞΛ κ. Φώτης Παντόπουλος επέλεξε την τεχνική αυτή και -εκτός από τη δική του φυσική παρουσία- χρησιμοποίησε συνεργάτες άγνωστους στο ΚΤΕΛ εν αγνοία και της ίδιας της ΕΞΛ με στόχο την ενίσχυση της αξιοπιστίας των ελέγχων σε περιβάλλον «πραγματικού χρόνου και συνθηκών εργασίας».
Μετά την ολοκλήρωση του project για το 2013, η ΕΞΛ και η PRsolutions e.g. ανακοινώνουν ότι τα αποτελέσματα των ελέγχων βεβαιώνουν για δεύτερη συνεχή χρονιά πως το ΚΤΕΛ Λακωνίας καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες για τη διασφάλιση της ποιότητας και την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στον κάτοικο και τον επισκέπτη της Λακωνίας.
Επίσης ευχαριστούν και συγχαίρουν τον Πρόεδρο κ. Αθανάσιο Βαρδούλια, τους κ.κ. μετόχους και τα στελέχη του «ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΑΕ» για την άψογη συνεργασία και κυρίως για τη στήριξη που παρέχουν στο όραμα και το έργο της ΕΞΛ για τη Λακωνία.