ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ | Ο δρόμος αυτός αργεί ακόμα να γίνει σύγχρονος και ασφαλής. Από τη μια η απένταξή του από την αρχική Ολυμπία Οδό από την άλλη η ακύρωση της δημοπράτησης και η κατάτμηση του έργου σε οχτώ κομμάτια έχουν επιφέρει καθυστερήσεις, την ώρα που στον δρόμο εξακολουθούν να χάνουν άνθρωποι τη ζωή τους.
Μάλιστα υπάρχουν και αναβολές στις δημοπρατήσεις τμημάτων.Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στις 7 Φεβρουαρίου δημοπρατείται για δεύτερη φορά η 4η εργολαβία του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος που περιλαμβάνει το τμήμα Βάρδα-Κυλλήνη μήκους 9χλμ, σύμφωνα με το ypodomes.com. Με αυτή τη δημοπράτηση μπαίνουμε ουσιαστικά στο δεύτερο γύρο των διαγωνισμών για τον οδικό άξονα όπου Φορέας Υλοποίησης είναι το Υπουργείο Υποδομών. Να θυμίσουμε ότι αρχικά η δημοπράτηση ήταν προγραμματισμένη να γίνει στις 27 Σεπτεμβρίου 2016 αλλά τότε είχε αναβληθεί.
Aυτή την εποχή αναμένεται και η 5η εργολαβία από την Κυλλήνη μέχρι τα Σαγέϊκα που θα φέρει το έργο στα όρια του Νομού Αχαϊας. Ακολούθως θα υπάρξει και η κατάθεση του Φακέλου Μεγάλου Έργου προς έγκριση στις Βρυξέλλες καθώς θα πρέπει να έχει δημοπρατηθεί το 75% του φυσικού αντικειμένου για να μπορέσει ο Φάκελος να εξεταστεί.
Οι επόμενες εργολαβίες είναι: 5η: Βάρδα-Σαγέϊκα, 6η: Σαγέϊκα-Κάτω Αχαγιά, 7η: Κάτω Αχαγιά-ΒΙΠΕ, 8η: ΒΙΠΕ-Μιντιλόγλι. Εκεί θα ενωθεί με το τέλος της Ανατολικής Ολυμπίας Οδού που τερματίζει στο τέλος της Παράκαμψης Πατρών.
ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ | Στις αρχές Σεπτεμβρίου εγκαινιάστηκε το πρώτο τμήμα από Κόρινθο μέχρι Κιάτο μήκους 20χλμ. Στο τέλος Δεκεμβρίου δόθηκαν επιπλέον 9χλμ στο τμήμα από Κιάτο μέχρι Ξυλόκαστρο. Στο τέλος Φεβρουαρίου αναμένεται η συνολική παράδοση του τμήματος μέχρι το Ξυλόκαστρο καθώς και οι Σήραγγες Παναγοπούλας. Αυτή την εποχή δουλεύονται και τα τμήματα των εμπλοκών με το σιδηρόδρομο.
Παραμένει η εμπλοκή με τα αρχαιολογικά ευρήματα στο Καμάρι, όμως στα θετικά η συνεχής εργοταξιακή κάλυψη που δείχνει ότι με τις απαλλοτριώσεις λίγο-πολύ τελειώσαμε ενώ υπήρξε συμφωνία και με το Δημόσιο για την ολοκλήρωση του έργου, σύμφωνα με το ypodomes.com. Στην πρόοδο είμαστε περίπου στο 91% και θα γίνει αγώνας για να δοθεί η “λειτουργική Ολυμπία”. Υπολογίζεται ότι για την περίοδο Μαρτίου-Αυγούστου 2017 θα παραμείνουν υπό κατασκευή περίπου 8χλμ. ενώ μετά τον Αύγουστο θα συνεχιστεί η κατασκευή του υπερκόμβου Ρίου που θα ολοκληρωθεί προς το τέλος του έτους.