ΜΕΣΗΜΕΡΙ , 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016 :
Μια από τις πάμπολες καθημερινές εικόνες του κυκλοφοριακού κομφούζιου που επικρατεί στη Σπάρτη : Δυο τουριστικά λεωφορεία , γεμάτα επιβάτες , που έρχονταν από Παλαιολόγου , αδυνατούν , λόγω παράνομου παρκαρίσματος , να στρίψουν στην άνοδο της Όθωνος –Αμαλίας , αναγκάζονται να κάνουν μανούβρες εν μέση οδώ και δημιουργείται μποτιλιάρισμα στην Παλαιολόγου και στις κάθετες σ’ αυτήν οδούς , με κορναρίσματα , ένταση κι όλα τα συναφή .
Το κυκλοφοριακό έχει εξελιχθεί (δυστυχώς) στο υπ’ αριθμ .1 πρόβλημα της πόλης της Σπάρτης , το οποίο υποβαθμίζει δραματικά την ποιότητα ζωής των πολιτών και αποσυντονίζει την εύρυθμη λειτουργία του κέντρου της πόλης (κι όχι μόνο) , με ό,τι δυσμενές αυτό συνεπάγεται . Συγχρόνως δίνει στην πόλη μιαν όψη απεχθή που αυτομάτως την κατατάσσει στη χορεία των προς αποφυγήν πόλεων .
Το γεγονός ότι αυτή η δυσμενής πραγματικότητα υφίσταται σε μια πόλη που διαθέτει ένα άψογα χαραγμένο ρυμοτομικό σχέδιο , στο οποίο ΜΠΟΡΟΥΝ να γίνουν σοβαρές κυκλοφοριακές παρεμβάσεις βελτίωσης, κάνει τις ευθύνες των αρχόντων της αλλά και των πολιτών της ακόμα μεγαλύτερες .
Ο δήμαρχος Σπάρτης πρέπει άμεσα και δημόσια να ενημερώσει τους δημότες για ποιο λόγο δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα η Κυκλοφοριακή Μελέτη που είχε αναθέσει ο δήμος Σπάρτης επί εποχής Σαράντου Αντωνάκου και η οποία (σύμφωνα με δήλωση του Δημάρχου κ. Β. Βαλιώτη) έχει παραληφθεί , αλλά – φευ – αναπαύεται στα συρτάρια του δήμου Σπάρτης .
Η αντιπολίτευση , επίσης , του δημοτικού συμβουλίου Σπάρτης πρέπει κι εκείνη ν’ απαντήσει γιατί δεν ανεβάζει στη θεματολογία των συνεδριάσεων τέτοια σημαντικά θέματα για την πόλη , όπως το «κυκλοφοριακό» και η μη εφαρμογή της Κυκλοφοριακής Μελέτης που έχει παραληφθεί . Η ανοχή συνιστά , ουσιαστικά , πολιτική συνενοχή.
Ως πότε οι δημότες θα πληρώνουν Μελέτες , οι οποίες δεν εφαρμόζονται , αλλά μένουν στα αζήτητα ;
Υπάρχει συνέχεια σ’ αυτόν το δήμο ή η κάθε δημοτική αρχή χορεύει το δικό της χορό ;