Το επόμενο διάστημα θα βγει στον αέρα η 8η και τελευταία εργολαβία του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, της φυσικής συνέχειας της Ολυμπίας Οδού. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com, κλείδωσε το ποσό της εργολαβίας, που ανέρχεται σε 73 εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει και μία προαίρεση με ποσό 1,4εκατ.ευρώ για εργασίες ανακατασκεής οδοστρώματος του υφιστάμενου οδικού δικτύου από τον Α/Κ ΒΙΠΕ μέχρι την είσοδο στη ΒΙΠΕ Πάτρας, μήκους 3,3χλμ.
Η δημοπράτηση αφορά το τμήμα Α/Κ ΒΙΠΕ Πάτρας-Α/Κ Μιντιλόγλι, όπου και θα “κουμπώσει” με το δυτικό άκρο του Περιμετρικού της Πάτρας και είναι και το τέλος της Ολυμπίας Οδού. Ο διαγωνισμός αναμένεται να βγεί στον αέρα το αμέσως επόμενο διάστημα.
Να θυμίσουμε ότι γενικότερα για το έργο έχει ήδη κατατεθεί ο Φάκελος Μεγάλου Έργου στις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αναμένοντας την έγκριση του, που θα σημάνει το πράσινο φως για την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και το Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ και την ολοκλήρωση της προσυμβατικής περιόδου με την υπογραφή των συμβάσεων.
Όλες οι εργολαβίες έχουν συμβατικό χρόνο περαίωσης 42 μήνες πράγμα που σημαίνει ότι θα ολοκληρωθούν (εφόσον υπογραφούν το πρώτο τρίμηνο του 2018) το νωρίτερο προς τα τέλη του 2021.
Οι ανάδοχοι μέχρι στιγμής είναι οι: Κ/Ξ ΤΟΞΟΤΗΣ-ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ στις 4 εργολαβίες από Α/Κ Πύργου μέχρι Βάρδα, Κ/Ξ Ξανθάκης-Ιντερκάτ για την εργολαβία Βάρδα-Σαγαϊικα, η DG Infrastrutture για το τμήμα Σαγαϊικα-Κάτω Αχαγιά και η Ιντερκάτ για το τμήμα Κάτω-Αχαγιά-ΒΙΠΕ Πάτρας.