Η Καλαμάτα, η Χίος και η Πάρος αποτελούν τη δεύτερη «φουρνιά» ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων που θα ακολουθήσει τον δρόμο της παραχώρησης των 14 στη Fraport-Stendel, γράφει σήμερα η εφημερίδα Ελευθερία.
Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας απογειώθηκε με την παρουσία της Costa Navarino, εξ αιτίας της οποίας τόσο η Aegean όσο και άλλες διεθνείς αεροπορικές εταιρείες δημιούργησαν νέες γραμμές από και προς όλη την Ευρώπη.
Με βάση τις εκτιμήσεις -όπως αναφέρουν πληροφορίες της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα»- την επόμενη 20ετία υπολογίζεται ότι το αεροδρόμιο «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» μπορεί να ξεπεράσει τους 130.000 επιβάτες το χρόνο.
Η παραχώρηση θα βοηθήσει πολύ τον αναγκαίο εκσυγχρονισμό για τον οποίο απαιτούνται έργα, για τα οποία πρέπει να διατεθούν άνω των 35 εκ. ευρώ.