Το θέμα του εκσυγχρονισμού και της αξιοποίησης του αεροδρομίου της Καλαμάτας φέρνει σε αντιπαράθεση τον δήμαρχο Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα, που τάσσεται υπέρ της ΣΔΙΤ κατά το πρότυπο της Fraport, με τη Νομαρχιακή Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ και τον απερχόμενο πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Δημήτρη Μανιάτη, που ζητούν να παραμείνει κρατικός ο αερολιμένας, ενώ όλοι γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν χρήματα στο δημόσιο ταμείο για την αναβάθμισή του.
Όπως γράφει η Ελευθερία, την ίδια ώρα η τοπική Νέα Δημοκρατία, ως συνήθως, δεν σχολιάζει εγκαίρως τις κυβερνητικές θέσεις, δείχνοντας ότι δεν διαθέτει τα αντιπολιτευτικά αντανακλαστικά που απαιτούνται για τα θέματα του νομού. Ειδικά στο θέμα του αεροδρομίου έχει ενδιαφέρον αν η τοπική Νέα Δημοκρατία θα ακολουθήσει την κεντρική πολιτική γραμμή της για ιδιωτικοποιήσεις ή αν θα επιλέξει να μην συγκρουστεί με όσους θέλουν κρατικό αεροδρόμιο, όπως ο απερχόμενος πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δημήτρης Μανιάτης.
Στην απέναντι όχθη ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει, όπως συνήθως κάνουν τα κυβερνητικά κόμματα, ότι δεν αποδόθηκαν σωστά οι δηλώσεις Κατρούγκαλου και το αεροδρόμιο θα παραμείνει κρατικό, καθώς η κυβέρνηση αναζητά εθνικούς πόρους για να χρηματοδοτήσει τα έργα αναβάθμισής του.
Τέλος ο δήμαρχος Καλαμάτας δηλώνει ότι το Δημόσιο δεν μπορεί να διαθέσει 70 εκ. που απαιτούνται για την αναβάθμιση του αεροδρομίου και γι’ αυτό τάσσεται υπέρ της ΣΔΙΤ κατά το πρότυπο της Fraport, με παραχώρηση του αερολιμένα στην ιδιωτική εταιρεία που θα τον εκσυγχρονίσει.