Συνάντηση πραγματοποιήθηκε χθες, 8/8/2016, στο χώρο συσκέψεων του Δημαρχείου Τρίπολης με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την επιτυχή και ασφαλή διοργάνωση της καθιερωμένης Εμποροπανήγυρης στην Δ.Ε Τεγέας.
Με πρωτοβουλία του Δήμου Τρίπολης, που φέρει την ευθύνη για την οργάνωση της Εμποροπανήγυρης και πιο συγκεκριμένα του αντιδημάρχου κ.Δημήτρη Βόσνου, που έχει ορισθεί ως υπεύθυνος για την όλη διοργάνωση και προετοιμασία της, συζητήθηκαν αναλυτικά θέματα νομιμότητας και αδειοδοτήσεων, καταλληλότητας των χώρων της Έκθεσης και της Εμποροπανήγυρης αλλά και του τρόπου που θα πραγματοποιείται ο απαιτούμενος έλεγχος για την τήρηση του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι του Τεγεατικού Συνδέσμου, της Αστυνομικής Δ/νσης Αρκαδίας και Αστυνομικού Τμήματος Σταδίου, της Δ/σης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας ΠΕ Αρκαδίας, του Τμήματος Εμπορίου και Τουρισμού Π.Ε Αρκαδίας,της Δ/νσης Μεταφορών και Επικοινωνιών ΠΕ Αρκαδίας και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, οι οποίοι με τη σειρά τους και σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Τρίπολης, έθεσαν τα προαπαιτούμενα ώστε να μπορέσει να εξασφαλιστεί και φέτος η ασφάλεια των επισκεπτών, η εύρυθμη κυκλοφορία των οχημάτων και των συγκοινωνιών, η καταλληλότητα των χώρων στάθμευσης, η λήψη προληπτικών μέτρων πυροπροστασίας και ασφαλούς λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.