Στη σύσταση διυπουργικής επιτροπής η οποία μελετά το θέμα των τελών κυκλοφορίας του 2017, προχωρά το υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να επιτύχει τον στόχο είσπραξης του 1,1 δισ. Ευρώ, όσα δηλαδή είχε εισπράξει και τ0 2016.
Κορυφαίος αξιωματούχος ανέφερε στον ΣΚΑΪ ότι θα πρέπει να δοθούν κίνητρα για την επιστροφή των πινακίδων που μπορεί να αφορούν και μείωση των τελών για παλιά οχήματα μεγάλου κυβισμού.
Έδωσε ως παράδειγμα όχημα του 1995, 4.000 κυβικών εκατοστών, με εμπορική αξία 500 ευρώ και τέλη κυκλοφορίας ύψους 1000 ευρώ, κάνοντας λόγο για “παραλογισμό”.
Μέχρι σήμερα, 600.000 – 700.000 οχήματα έχουν καταθέσει πινακίδες και πολλά από αυτά παραμένουν από 5 έως 7 χρόνια σε ακινησία.
Παράλληλα, σύμφωνα με το ίδιο στέλεχος, υπάρχουν σκέψεις για μεταφορά του φορολογικού βάρους σε πιο πρόσφατα αυτοκίνητα, μεγάλης αξίας, τα οποία ωστόσο δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον.
Στο θέμα των τελών με τον μήνα, το ίδιο στέλεχος ανέφερε ότι θα εξετάσει ανεξάρτητα από το θέμα των τελών κυκλοφορίας, καθώς το υπουργείο θα περιμένει να δει πρώτα την πορεία των εσόδων και αν επιτυγχάνονται οι στόχοι.
Πάντως το μέτρο θεωρείται καλό καθώς βοήθησε κυρίως τον τουρισμό σε νησιά, επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, ακόμα και ομογενείς που επισκέπτονται τη χώρα….
Αναφερόμενος στο θέμα, ο αναπληρωτής υπουργός, Τρύφων Αλεξιάδης, είπε άτι σύντομα θα ανακοινωθεί η απόφαση για τα τέλη κυκλοφορίας για το 2017, “τα οποία θα είναι πιο δίκαια και πιο αναλογικά από αυτά του 2016”.